"Улюбленець" мерії три місяці годуватиме породіль в трьох пологових будинках Одеси
26 грудня 2022 р. 14:10
Фото: ЦПР
Комунальні некомерційні підприємства, а саме пологові будинки №№1,7,5 в Одесі, обрали компанії, які годуватимуть пацієнтів впродовж січня-березня 2023 року, про це повідомляє Інтент.
Як зазначається у системі електронних закупівель Prozorro, рамкову угоду уклали в усіх трьох випадках із трьома товариствами з обмеженою відповідальністю: "Фабрика смаку", "Тонар К" та "Ольга".
Як переможця обрали ТОВ "Фабрика смаку", яке й має надати у пологовий будинок №1 3 тисячі 150 комплектів харчування за 396,2 тисячі гривень, у будинок №7 - 4 тисячі комплектів за 503,2 тисячі гривень, у пологовий будинок №5 - 5,1 тисячі комплектів за 641,5 тисячі гривень.
Також ці три компанії уклали рамкову угоду із Одеським обласним центром соціально значущих хвороб Одеської обласної ради. Але з 1 січня 2023 року по 31 березня 2023 року пацієнтів годуватиме також "Фабрика смаку" за 3 мільйони 780 тисяч гривень.
Морехідний фаховий коледж ім. О.І. Маринеска Національного університету "Одеська морська академія" також уклав рамкову угоду про послуги з надання харчування курсантам. Але коледж вже обрав годувальника на рік тож з 1 січня по 31 грудня 2023 року і їм стало також ТОВ "Фабрика смаку". Компанія має отримати за це 3 мільйони 509,9 тисячі гривень.
Фірма зареєстрована у травні 2015 року зі статутним капіталом 1 тисяча грн, а вже за два місяці вона отримала замовлення на харчування лікарень Одеси. Директор та власник фірми - Ігор Левінзон.
Центр публічних розслідувань раніше повідомляв, що за даними аналітичної платформи YouControl, декілька працівників «Фабрики Смаку» є суб’єктами декларування. Так, Бичок Наталя свого часу суміщала роботу у «Фабриці смаку» з роботою в Юридичному департаменті Одеської міської ради. А Лянна Євгенія, відповідно до декларації поєднувала роботу у «Фабриці смаку» з роботою в Одеському підрозділі антимонопольного комітету.
Минулого року на тендерах з організації харчування фірма отримала 165 мільйонів 900 тисяч гривень. А з початку 2022 року – майже 130 мільйонів гривень.
Серед її «клієнтів» – заклади освіти, охорони здоров'я, Міноборони, управління Нацполіції.
Рамкова угода - правочин, який укладається одним чи кількома замовниками в порядку, встановленому Законом України “Про публічні закупівлі”, з кількома учасниками процедури закупівлі з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних договорів про закупівлю протягом строку дії рамкової угоди.
Закупівля за такою угодою умовно поділяється на 2 етапи:
- проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою для відбору постачальників у рамковій угоді;
- проведення відбору серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю.
На першому етапі постачальники подають свої тендерні пропозиції, проходять прекваліфікацію, а потім змагаються в аукціоні за ціною. Замовник обирає декількох переможців і укладає з ними рамкової угоди.
Для укладання угоди на першому етапі передбачається:
- оприлюднення оголошення (у тому числі додатково англійською мовою);
- оприлюднення тендерної документації про проведення закупівлі не пізніше, ніж за 30 днів до дня розкриття тендерних пропозицій;
- розкриття, розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників;
- визначення переможців торгів.
Отже, перший етап завершується укладанням угоди.
На другому етапі відбувається аукціон серед підписантів угоди. Він буде проводитися кожного разу, коли у замовника виникатиме потреба в якійсь частині товару/послуги. Запрошення на аукціон постачальники отримуватимуть автоматично. Під час аукціону учасники можуть залишити ціну (за одиницю) незмінною або зменшити її. Учасники не можуть запропонувати ціну за одиницю більшу, аніж ту, з якою вони "увійшли" в рамкову угоду.
Переможцем стає постачальник, що запропонував найнижчу ціну за одиницю товару. Із ним Замовник укладає договір про закупівлю за рамковою угодою. Тобто загалом у Замовника буде декілька угод. Одна рамкова – укладена за результатами першого етапу з декількома учасниками, та всі наступні договори закупівлі – що будуть укладені за результатами наступних відборів серед постачальників. Кожного разу, коли замовнику знадобиться частина товару/послуги, йому потрібно буде тільки оголосити аукціон. Це допоможе зекономити ресурси замовника, уникаючи етапу прекваліфікації та перевірки учасників, та значно зекономить час від моменту виникнення потреби та її задоволення.
22 вересня 2024 р. 12:42
21 грудня 2023 р. 08:33
25 вересня 2023 р. 10:30
02 лютого 2023 р. 09:01
13 вересня 2022 р. 19:17