Конфлікт Труханова та Жемана: в Одесі змінилися перевізники маршруток, конкуренції у конкурсі не було

30 квітня 2024 р. 18:25

Конфлікт Труханова та Жемана: в Одесі змінилися перевізники маршруток, конкуренції у конкурсі не було

Фото: ЦПР

Компанії "Ніка" та "Аліта Автотранс" стали переможцями конкурсу перевізників на автобусних маршрутах №145, 233, 191, 237, 6а, 16е, 149 й 288. Частину маршрутів до цього обслуговувала  компанія "Старс транс", повʼязана з колишнім віцемером Дмитром Жеманом

Про це стало відомо під час засідання комісії конкурсного комітету з визначення перевізників, що відбулася сьогодні, 30 квітня, у міській раді, повідомляє ЦПР.

Конкуренції в конкурсі не було, на кожний лот, що об’єднував кілька маршрутів, заявки подав один учасник. Таких було три: старий гравець на ринку — компанія "Віраж" та новачки – "Ніка" та "Аліта Автотранс". 

"Віраж" подав заявку на продовження обслуговування (на п’ять років) таких маршрутів як №146, 175, 185, 203 й 232а. Комітет розглянув її та не мав нічого проти.

Директор департаменту транспорту, зв’язку та дорожнього руху Володимир Хитренко закликав представника компанії активно оновлювати рухомий склад, в тому числі автобусами для маломобільних верств населення. Той погодився, але поскаржився на збитковість перевезень та брак водіїв. 

А от компанії "Ніка" та "Аліта Автотранс" зайшли на місце "Старс транс" колишнього віцемера Дмитра Жемана, яку у лютому усунули з ринку за скаргою. Спочатку компанії почали працювати як тимчасові перевізники, а тепер стали переможцями конкурсу на обслуговування маршрутів №145, 233, 191, 237, 6а, 16е, 149 та 288.

За інформацією ЦПР, таким чином відбулася легалізація змін у галузі одеських маршруток. Роками тут зберігали рівновагу інтересів ключових гравців, але конфлікт Жемана з мером Одеси Трухановим призвів до посилення власників автостанції "Старосінна" - компанії "Ніка" та "Аліта Автотранс", за даними Opendatabot, повʼязані через родину Морозових

Водночас учасники конкурсного комітету визнали, що лоти з маршрутами №263л, 30а, 215, 124, 197а, 100а, 155 та 210 взагалі не викликали зацікавлення в учасників ринку транспортних перевезень – ніхто не подав заявку.

Раніше в етері Інтент. Інсайт голова постійна депутатської комісії з питань транспорту і дорожнього господарства Петро Обухов заявив, що одеському муніципалітету доведеться придбати 200 одиниць транспорту, в разі якщо в мерії з'явиться бажання повністю замінити якісним громадським транспортом маршрутні таксі.

Олеся Калайтович