Одеська обласна рада у 2023 році витратить 40 мільйонів на зарплатню та 11 мільйонів на премії

22 вересня 2023 р. 14:41

Одеська обласна рада у 2023 році витратить 40 мільйонів на зарплатню та 11 мільйонів на премії

Фото: Інтент/Наталя Довбиш

Близько мільйона гривень отримає керівник апарату та 830 тисяч гривень голова Обласної ради, про це повідомляє депутат Одеської обласної ради Михайло Шмушкович

Політик написав (переклад редакції): "Для чиновників передбачаються щомісячні премії, доплати за високі досягнення, матеріальна допомога на оздоровлення і на рішення соціально-побутових умов (їх дві) і також премія до свят".

Далі Михайло Шмушкович додав (переклад редакції): "Примітно, що секретарів у нікого немає, хоча фактично в кожному кабінеті заступників і глави вас зустрінуть саме вони. Але ми то, звичайно, можемо повірити, що це не секретарі, а просто муляжі. Зустрічає гостей, робить каву собі та гостям особисто голова і його задуми".


Документ: Михайло Шмушкович/Facebook

Виявилося, що найбільша зарплатня в керівника апарата та його заступника - близько мільйона гривень. Юристи та бухгалтери отримують преміями у 3-4 рази більше, ніж мають посадовий оклад.

В облраді існує надбавка за ранг, особливий характер роботи, вислугу, високі досягнення. Також є доплата за науковий ступінь, ведення військово обліку, а також щомісячна премія, матеріальна допомога на оздоровлення, вирішення соціально-побутових питань, а також премія до свят. 

19 серпня стало відомо, що група депутатів Одеської обласної ради звернулася до Одеського окружного адміністративного суду із вимогою визнати протиправними та нечинними окремі положення регламенту облради.

Як виходить з ухвали суду, депутати вимагають змін у пунктах регламенту, що стосуються повноважень голови ради та його заступників. 

Так у переліку:

  • Пункт 3 підрозділу 2.2.6, за яким голова ради представляє раді кандидатури для обрання на посаду першого заступника та заступників голови ради; вносить на затвердження ради пропозиції щодо структури органів ради, її виконавчого апарату, витрат на їх утримання.
  • Пункти 2.3.1-2.3.6 підрозділу 2.3, який регламентує повноваження першого заступника та заступників голови обласної ради. Цікаво, що в разі задоволення вимог депутатів взагалі весь цей підрозділ має бути визнаним протиправним.
  • Пункт 2.5.3 підрозділу 2.5, який визначає входження до погоджувальної ради голови обласної ради, першого заступника та заступників голови обласної ради, керівників депутатських фракцій обласної ради, голів постійних комісій обласної ради.
  • Пункти 3.4.1, 3.4.3, 3.4.4 підрозділу 3.4, які визначають порядок скликання сесії. 
  • Пункт 3.11.1 підрозділу 3.11, який регламентує організацію роботи обласної ради. Зокрема пункт, щодо якого сперечаються передбачає, що пленарне засідання обласної ради відкриває та веде голова обласної ради, а у разі його відсутності – перший заступник, один із заступників голови обласної ради. Або в окремих випадках, передбачених іншими пунктами регламенту, пленарне засідання відкриває за дорученням групи депутатів, за ініціативою якої скликано сесію, один з депутатів, що входить до її складу, а веде за рішенням обласної ради – один з депутатів обласної ради, обраний більшістю від загального складу депутатів шляхом відкритого поіменного голосування.

Оголошення повинно містити вимоги позивача щодо оскаржуваного акта, реквізити нормативно-правового акта, дату, час і місце судового розгляду адміністративної справи та має бути опубліковано не пізніше як за сім днів до підготовчого засідання, яке призначене на 4 вересня.

 Раніше Одеський окружний адміністративний суд вирішив залишити без розгляду позов проти Одеської обласної ради щодо її регламенту.